Kavos Gurmanai

Rinkoje, kurioje tūkstančiai kavos prekių ženklų konkuruoja dėl vietos lentynose, pakuotė vaidina lemiamą vaidmenį. Tai pirmasis produkto ir vartotojo sąlyčio taškas, todėl stiprus vizualinis įspūdis yra būtinas. Puiki pakuotė ne tik apsaugo pupeles, bet ir atspindi prekės ženklo kokybę, šviežumą ir vertybes. Akį traukiantis dizainas, tvarios medžiagos ir aiški informacija apie kilmę, padeda kavos prekės ženklui išsiskirti iš konkurentų. Parodyti natūralią produkto esmę ir naudą per pakuotės dizainą yra labai nebanali užduotis, kuriai reikia išsamaus požiūrio. Ypač svarbu, kad produktas sklandžiai įsilietų į bendrą gamintojo produktų liniją ir tuo pačiu aiškiai perteiktų savo išskirtines savybes potencialiam vartotojui.

Klientas kreipėsi norėdamas vystyti esamą kavos pakuočių liniją, sukurti joms bendrą koncepciją - pageidavo monochrominės pakuotės su kokias nors gyvūnais iš devynių kavos augintojų regionų. Po tam tikro eskizavimo nusprendėme naudoti paukščių iliustracijas. Įkvėpimo ieškojau senose biologijos knygose, paukščių stebėjimo vadovuose ir botanikos žurnaluose. Pagrindinis iššūkis buvo rasti tinkamas paukščių pozas ir subalansuotą iliustracijos stilių, kuris būtų drąsus, bet elegantiškas. Taip pat buvo svarbu rasti tinkamą iliustracijų linijos storį, kad atspausdintos ant kraftinio popieriaus maišelio jos atrodytų ryškiai. Projektą sudaro 15 maišelių po 250 g. ir 3 maišeliai po 1 kg.