Roasters ministry

Kavos rinka plečiasi, o kavos gurmanų gretos vis didėja: rūšinių kavų dairosi ir patyrę „skanautojai“, ir tie, kuriems kavos pasaulis visiškai naujas ir nepažintas. Sukurti visiškai naujo prekės ženklo vizualinį dizainą visada yra rimta užduotis, kuri reiškia glaudų bendradarbiavimą su klientu. Juk tik intensyviai bendraujant ir keičiantis idėjomis galima susikurti aiškią prekės ženklo viziją ir nustatyti jo vystymosi vektorių.

"Roasters ministry" idėja gimė įkvėpta kelionių dvasios: Klientas norejo kažko tarp Jungtinių Amerikos Valstijų 70-jų metų estetikos ir marinistinio stiliaus. Logotipui pasirinkome auštuonkojo personažą, žongliruojantį baristos instrumentais, tai daugiafinkcinio darbo simbolis. Kiekvienos kavos pakuotę puošia laivo iliustracija, o etiketėje - dar viena smulki iliustracija atspindinti šalies ar kavos mišinio dvasią. Pakuotės šonuose - spalvotos burės motyvas surišantis kelionės ir kavos idėjas.